donderdag 25 juli 2013

Luxe kappersbehandeling in VIP Salon

Vandaag was ik te gast bij VIP salon in Oosterhout, een zeer luxe kapsalon, waarbij je je geheel kunt overlaten aan professionals. Vanaf het moment dat je binnenstapt in deze trendy salon geniet je van een rustgevende uitstraling. Grote bloemstukken van RAW vullen de zaak en geven het een warme impressie. De taupe vloer zorgt voor een serene sfeer en de loungemuziek deinst relaxt op de achtergrond.


Mijn haar wordt gewassen  met de mooie producten van Morroccan oil.  
Een haarlijn waar ik zelf fan van ben, met name de Moroccanoil Treatment, welke in staat is om je haar te herstellen en nieuw leven in te blazen.
Tijdens het knippen wordt  mij een heerlijke koffie van gemalen bonen aangeboden , voorzien van een biscottini di Prato met daarbij gepresenteerd een lekker likeurtje in een klein glaasje met een toefje slagroom.  Het genieten kan beginnen!


Mijn haar wordt moeiteloos en met flair geknipt, mijn wens om het niet te kort te maken wordt hierbij gelukkig zeer serieus genomen. Daarna wordt mijn haar luchtig, maar met voldoende stevigheid en volume in model gebracht. Tenslotte maak ik nog gebruik van de prachtige make-up in de meest mooie kleuren.
Ik ben heerlijk verwend bij VIP Salon en mijn haren zitten top! Erg tevreden over mijn bezoek aan deze kapsalon. Wil jij ook genieten van een luxe kappersbehandeling? De lezers van ‘ikhouvanluxe’ krijgen nu eenmalig een korting van maar liefst €10,- op een knip & style behandeling bij VIP Salon. Vermeld bij het boeken wel even dat je via ikhouvanluxe komt!
Enjoy!!

De Morrocanoil producten zijn ook online te bestellen bij www.ikhouvanluxe.com
Zie: http://www.ikhouvanluxe.com/luxe/morrocanoil+producten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten