zaterdag 15 juni 2013

Ik hou van Prosecco

Ik hou van Luxe houdt van Prosecco… maar is ook benieuwd naar jouw mening!
Wij gaan een aantal mooie flessen Prosecco testen en hebben jouw hulp daar bij nodig. Ik hou van Luxe zoekt dan ook vier Prosecco liefhebbers die ons willen helpen om tot een onafhankelijk exclusief advies te komen, zodat we altijd de allerbeste en lekkerste Prosecco kunnen schenken.



Wat moet je doen?
Like de Facebookpagina van ikhouvanluxe. Uit bestaande en nieuwe volgers kiest Ik hou van Luxe op 28 juni a.s. vier testers uit. Zij krijgen een heerlijke fles Prosecco thuisgestuurd om te kunnen testen en worden hiermee uitgenodigd de fles een cijfer te geven en hun smaakervaring te delen met ons via Facebook. De fles die als beste uit de test komt wordt ook nog eens verloot onder de volgers van Ik hou van Luxe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten